Raija Lummi oikealla asialla.: Seurakunnan sanoma kuuluu kaikille.

Raija Lummi oikealla asialla.: Seurakunnan sanoma kuuluu kaikille.: Olen ehdolla Tornion seurakuntavaaleissa. Ehdokasnumeroni on 29.

Olen paljasjalkainen torniolainen, kunnan ja maakunnan asioissa sydämelläni mukana pitkällä kokemuksella ja ajalla. Olen Tornion kaupunginvaltuustossa kolmatta kautta.

Nyt olen valmis uusiin haasteisiin seurakuntavaaleissa. Haluan kehittää Tornion seurakuntaa niin, että se kohtaa vielä paremmin kaikki torniolaiset vauvasta vaariin.

Olen mukana ehdokaslistalla Elävä seurakunta. Haluamme ryhmässämme, että myös uudet torniolaiset toivotetaan tervetulleeksi toimintaan. Kristillinen sanoma kuuluu kaikille taustasta, iästä ja sosiaalisesta lähtökohdasta huolimatta.

Ennakkovaali on 6.-10.11 ja varsinainen vaalipäivä 18.11.

Äänestä ja vaikuta!

Voit lukea lisää ajatuksistani ja taustastani linkistä:

http://www.naistenaani.fi/raija-lummi-tasa-arvoon-kasvaa-kotoa-kasin-torniolainen-vaikuttaja-2000-luvulla/

Olen käytettävissänne.

Raija Lummi

Kommentit