Seurakunnan sanoma kuuluu kaikille.

Olen ehdolla Tornion seurakuntavaaleissa. Olen paljasjalkainen torniolainen, kunnan ja maakunnan asioissa sydämelläni mukana pitkällä kokemuksella ja eri yhteyksissä, mm. kaupunginvaltuustossa kolmatta kautta.

Nyt olen valmis uuteen haasteeseen, vaikuttamaan Tornion seurakunnan kehitykseen. Minun kirkkoni on ajassa elävä seurakunta.

Olen ehdokaslistalla Elävä Seurakunta, jossa on laajasti ehdokkaita.

Mielestäni kirkko kuuluu kaikille, vauvasta vaariin, kantasuomalaisista uusiin suomalaisiin.

Kristillinen sanoma kuuluu kaikille ja seurakunnan pitää olla seurakuntalaista varten, palvella erilaisia ihmisiä eri tilanteissa, elämän polulla.
Numeroni on 29. Ennakkovaali alkaa 6.11. päättyen 10.11. Varsinainen vaalipäivä on 18.11.

Taustastasi ja ajatuksistani voit lukea Suomalaisen Naisliiton julkaisusta.


http://www.naistenaani.fi/raija-lummi-tasa-arvoon-kasvaa-kotoa-kasin-torniolainen-vaikuttaja-2000-luvulla/

Kommentit